جهادگران مهاجر افغانستانی همانند سایر ایرانیان در کشور روزانه یک هزار دست گان رایگان تولید می‌کنند و در اختیار بیمارستانهای کشورمان قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، همزمان با شیوع ویروس در کشور ، بسیاری از گروه های جهادی و هیئت های مذهبی نیز پا به پای سایر حوزه ها از جمله بخش‌های درمانی و خدماتی فعالیت های خود را برای این شرایط آغاز کرده‌اند.
بر همین اساس گروهی از افغانستانیهای مقیم کشورمان با عنوان “جهادگران مهاجرین افغانستانی” با راه‌اندازی کارگاهی اقدام به تولید “گان” ویژه مراکز درمانی و بیمارستانی کرده‌اند.

در همین رابطه بیش از ۵۰ نفر جهادگران افغانستانی شامل بانوان و آقایان اقدام به راه‌اندازی کارگاهی در جنوب تهران کرده‌ اند که این افراد به صورت شفیت بندی در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند و روزانه یک هزار دست گان تولید و در اختیار بیمارستان فیروزآبادی در شهرری و سایر مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

این اقدام از سوی این افراد به صورت رایگان انجام‌ می‌شود همچنین پارچه این اقلام بهداشتی و بیمارستانی از طریق مسئولان بیمارستان فیروزآبادی در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

در این کارگاه علاوه بر حضور زنان و مردان افغانستانی، نوجوانان افغانستانی نیز حضور و فعالیت دارند و در این شرایط پا به پای سایر هموطنان برای شکست کرونا تلاش می‌کنند.

برای دیدن گزارش تصویری مرتبط کلیک کنید

برای دیدن ویدیو مرتبط کلیک کنید