برخی برگزارکنندگان جشن های نیمه شعبان در یزد ، هزینه شربت و شیرینی این جشن‌ها را با هماهنگی ستاد دیه به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور ؛ اسلام افشون ،  مدیرعامل ستاد دیه استان یزد ، با اعلام خبر اختصاص هزینه جشن‌های نیمه شعبان به آزادی زندانیان غیرعمد اظهار کرد : یکی از این موارد ، مراجعه جوان اردکانی به ستاد دیه بود که هزینه شیرینی و شربت اعیاد شعبانیه و جشن های نیمه شعبان را ، به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

اسلام افشون با بیان این که بنابر مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، مبنی بر اینکه برپایی ایستگاه های جشن ، آذین بندی ، چراغانی ، توزیع شربت و شیرینی و هرگونه تجمع به مناسبت جشن‌های نیمه شعبان ممنوع است اضافه کرد ، نیکوکار اردکانی هزینه شیرینی و شربت اعیاد شعبانیه را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

افشون عنوان کرد : این جوان نیکوکار اردکانی با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۳۵ میلیون ریال به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کرد تا در آزادی یک مددجوی محکوم مالی سهیم باشد.

 مدیرعامل ستاد دیه استان یزد بیان کرد : این جوان هدف از این اقدام خداپسندانه را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ( کویید ۱۹ ) و خشنودی امام عصر قائم آل محمّد ( عج ) بیان کرد.