ارائه خدمات و روشهای غیر حضوری و رسیدگی به درخواستهای مددجویان و نیازمندان کمیته امداد در دوره شیوع بیماری کرونا به صورت اینترنتی یا از طریق سامانه تلفنی
به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، با توجه به اینکه بخش زیادی از مددجویان کمیته امداد را افراد سالمند یا بیماران صعبالعلاج تشکیل می دهند، به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانوادههای تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیدات لازم را مصوب و اجرایی کرده تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.
بر اساس این خبر، تمام خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانوادههای تحت حمایت قرار گرفته است و مددجویان میتوانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواستهای مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواستها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع مددجویان خواهد رسید.
این خبر می افزاید، راهاندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان در صورتی که امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به دلایل فنی همچون قطع شبکه و … خدمات آنلاین در دسترس نباشد، میتوانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواستها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.
همچنین افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷درخواست خود را به صورت فایل صوتی، نمابر و رایانامه با ذکر شماره تلفن و آدرس محل سکونت، ثبت کنند تا مددکاران کمیته امداد در کمترین فاصله زمانی به این درخواستها رسیدگی کنند.
https://www.khaierin.ir/?p=3579