۳۳۷ میز خدمت حقوقی برای مددجویان در سراسر کشور راه‌اندازی شده است و ۱۵ هزار ۵۰۰ مددجو در شش ماهه اول سال ۹۸ از آموزش‌ها و مشاوره‌های حقوقی برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، جعفر صباغیان با اشاره به خدمت های حقوقی کمیته امداد به مددجویان در حوزه‌های مختلف، افزود: در نیمه نخست سال جاری حدود پنج هزار پرونده حقوقی مددجویان مورد رسیدگی و حمایت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۳۳۷ میز خدمت حقوقی برای مددجویان در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، ادامه داد: ۱۵ هزار ۵۰۰ مددجو در شش ماهه اول سال ۹۸ از آموزش‌ها و مشاوره‌های حقوقی برخوردار شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از همکاری حدود هزار وکیل برای معاضدت حقوقی مددجویان خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته ۹۰۶ وکیل معاضدت حقوقی مددجویان را برعهده داشتند که این تعداد در سال جاری حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

صباغیان تاکید کرد: در سال جاری تعداد ۴۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد، با ارائه مشاوره و احقاق حقوق آنها در محاکم قضایی، به توانمندی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172098/ارائه-30-هزار-خدمت-حقوقی-به-مددجویان-کمیته-امداد-در-نیمه-نخست-سال-جاری