در پی وقوع زلزله در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته نخستین محموله کمک های امدادی-معیشتی بنیاد مستضعفان ، به مناطق آسیب دیده، ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، محسن منصوری با اشاره به ارسال کمک های معیشتی و امدادی بنیاد مستضعفان برای مردم زلزله استان کهگیلویه و بویراحمد ، در تشریح جزئیات این کمک ها اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ، نخستین محموله معیشتی امدادی بنیاد مستضعفان با دستور رئیس بنیاد، شب گذشته به مناطق زلزله زده، ارسال شد.

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی افزود: نخستین محموله ارسالی بنیاد مستضعفان شامل ۲۵۰۰ بسته معیشتی و امدادی، بسته های غذایی، البسه گرم و اقلام ضروری است.

منصوری اضافه کرد: علاوه بر این بسته های معیشتی و امدادی، ۱۰۰۰ دستگاه بخاری و ۵۰۰ تخته گلیم فرش نیز به منطقه اعزام شد تا به صورت فوری میان مردم این مناطق، توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان همچنین تامین کامل سیمان مورد نیاز برای بازسازی خانه های خسارت دیده و مناطق آسیب دیده از زلزله را عهده دار شده و پس از برآورد میزان دقیق خسارت ها، سیمان مورد نیاز از سوی بنیاد مستضعفان به صورت رایگان تامین خواهد شد.

به گفته منصوری، بنیاد مستضعفان علاوه بر تامین سیمان رایگان برای بازسازی این مناطق، در بازسازی نقاط خسارت دیده نیز مشارکت خواهد داشت.