حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان از جمع آوری اقلام خوراکی و بهداشتی برای ارسال به مناطق سیل زده استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر حجت الاسلام رضا حدادی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در حال جمع آوری یکسری اقلام برای ارسال به مناطق سیل زده استان کرمان است، اظهار کرد: این اقلام توسط شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان و کرمان به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در حال جمع آوری است که شامل اقلام خوراکی و بهداشتی است که ان شاءالله در ایام نیمه شعبان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اضافه کرد: تنها بقعه متبرکه در مناطق سیل زده ، بقعه امامزاده ابوالقاسم است که در ۳۰ کیلومتری کهنوج قرار دارد و در حد توان خود نیز خدمات ارائه کرده است.

حدادی تصریح کرد: در طرح «آستان مهربانی» از ۲۰ اسفند سال ۹۸ تا تاریخ ۱۰ فروردین سال جاری اقدام به تهیه سبد معیشتی برای توزیع میان نیازمندان شهرستان‌های استان کرده‌ایم که مبلغ ریالی آن ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان این مطلب که محور تهیه و پخش این بسته معیشتی بقاع متبرکه بوده است، اظهار کرد: همچنین اداره اوقاف و امور خیریه بردسیر به کمک ستاد مقابله با کرونا شهرستان، اقدام به تهیه ۲۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده به مبلغ ۲۵ میلیون تومان کرده است.