اطلاعیه پایگاه های هلال احمر در استان کردستان برای دریافت کمک های غیر نقدی و کد اختصاصی #۸۷*۱۱۲* جهت کمک های نقدی مردمی برای کمک به مردم شمال سوریه اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری خیرین
جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران درباره جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم آواره شمال سوریه اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است؛

در پی تنش‌های اخیر در شمال سوریه که به دلیل حملات ترکیه علیه شبه‌ نظامیان کرد سوریه بوجود آمده و موجب رنج و آلام فراوانی برای غیرنظامیان این منطقه شده است، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیگیری‌های مردمی در کردستان ایران و دیگر نقاط کشور برای کمک به غیرنظامیان کرد سوریه و همچنین ضرورت عمل به وظیفه بشردوستی این جمعیت، آمادگی خود را برای جمع آوری کمک‌های مردمی بشردوستانه جهت ارسال به مناطق درگیر در سوریه اعلام می‌کند.

به همین منظور پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در استان کردستان ایران آماده جمع آوری کمک های مردمی غیر نقدی شده‌اند. هموطنان عزیز صرفا در این استان می توانند کمک های غیرنقدی خود شامل اقلام زیستی(پتو،چادر و…) اقلام غذایی(انواع کنسروجات، جیره خشک و…) اقلام بهداشتی را به پایگاههای تعیین شده در شهرهای مختلف استان کردستان تحویل دهند.

همچنین کد #۸۷*۱۱۲* ( ستاره ۱۱۲ ستاره ۸۷ مربع) به صورت اختصاصی برای دریافت کمک‌های نقدی مردمی جهت مردم کرد سوریه اعلام می‌شود.
گفتنی است با هماهنگی های انجام شده تمامی این کمک ها بطور زمینی به اردوگاه آوارگان در مناطق درگیر ارسال می شود.

  • منبع خبر : http://rcs.ir/جمعیت-هلال-احمرکردستان-پیشگام-در-جمع-آ/