با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اداری و مالی کمیته امداد، پنج هزار واحد مسکونی مددجویان و نیازمندان در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم افتتاح پنج هزار واحد مسکونی نیازمندان و مددجویان استان خراسان جنوبی با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مجید باجلان، معاون اداری و مالی کمیته امداد و مسئولان استانی در شهرستان بشرویه برگزار شد.
معاون اداری و مالی کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از مهمترین برنامه‌ها و اهداف این نهاد است، گفت: ساخت ۱۶ هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی سال گذشته با تفاهم سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه سال ۹۸ تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در خراسان جنوبی افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد شد، افزود: امروز نیز پنج هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۲ هزار واحد متعلق به مددجویان کمیته امداد است.
باجلان تاکید کرد: تا پایان مردادماه ۲ هزار واحد مسکن مددجویان روستایی تکمیل و به مددجویان واگذار می‌شود.
معاون اداری و مالی کمیته امداد خاطرنشان کرد: همچنین زمین لازم برای ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهری از سوی بنیاد مسکن و شهرداری‌ها تامین شده و تا پایان شهریورماه افتتاح خواهد شد.
وی با تقدیر از سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: استانداری خراسان جنوبی در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان مشارکت بسیار خوبی داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، از پنج هزار واحد مسکونی افتتاح شده، ۲ هزار واحد متعلق به مددجویان کمیته امداد و ۳ هزار واحد توسط بنیاد مسکن برای نیازمندان احداث شده است.