با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی، ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل زده افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت در استان همدان تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سید مرتضی بختیاری در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل زده استان همدان با اشاره به تخریب و آسیب دیدگی حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سیل فروردین ماه در استان‌های مختلف ، افزود : در استان همدان حدود هزار واحد مسکونی مددجویان دچار تخریب شده بود که امروز ۵۰۰ واحد پس از تکمیل ، تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد. 

بختیاری با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های مسئول در مدیریت حوادث سیل فروردین ماه امسال در کشور به ویژه در استان همدان ، تاکید کرد : ۵۰۰ واحد باقی مانده نیز تا خرداد ماه سال آینده به اتمام رسیده و به مددجویان سیل زده تحویل خواهد شد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به تفاهم نامه این نهاد با استانداری همدان اشاره کرد و گفت : براساس این تفاهم نامه ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر سال آینده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در همدان ساخته می‌شود. بختیاری خاطرنشان کرد : برای احداث این واحدها ، زمین توسط بنیاد مسکن ، ۵۰ درصد هزینه‌ها توسط استانداری و سازمان برنامه و بودجه و ۵۰ درصد مابقی و ساخت منازل نیز توسط کمیته امداد انجام خواهد شد. 

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172607/500-واحد-مسکونی-مددجویان-سیل-زده-در-استان-همدان-افتتاح-شد