کمک مالی جهت مبلع ودیعه مسکن/بسته ی حمایتی برای کودکان/اعطای وام اشتغال به پدر خانواده

به گزارش پایگاه خبر خیرین به نقل از مهر,قنبر موسی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه تأمین ودیعه مسکن به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین کمک مالی بلاعوض برای تهیه مسکن به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از جمله کمک‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خانواده پنج قلوهای اراکی برای حل مشکل مسکن این خانواده ارائه کرده است.

تصویر 5 قلوها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: اقدام دیگر اعطای پنج میلیون ریال سبد غذایی کودکان زیر پنج سال برای پنج کودک این خانواده می‌باشد که توسط کمیته امداد استان مرکزی صورت گرفته است.

موسی نژاد ادامه داد: همچنین چهار بسته حمایتی چند قلویی به مبلغ ۲۵ میلیون ریال از سوی کمیته امداد استان مرکزی به منظور کمک و مساعدت بیشتر، به این خانواده اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خاطر نشان کرد: به منظور توانمندسازی مالی و رفع مشکل بیکاری پدر این خانواده نیز، اعطای تسهیلات اشتغال از سوی کمیته امداد استان پیش بینی شده که در صورت ارائه مدارک لازم پرداخت خواهد شد.

گفتنی است طی روزهای گذشته پدر این خانواده در مصاحبه با رسانه ها از سختی های نگهداری و تربیت ۶ قلوها و هزینه های سنگین این امر در کنار بیکاری گفته بود.

  • منبع خبر : مهر