یک خیر اسفرورین در اقدامی خداپسندانه باغ سیبی را به مساحت 8 هزار متر مربع در شهر اسفرورین برای اشتغال مددجویان این منطقه به کمیته امداد امام (ره) اهداء کرد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ رئیس کمیته امداد اسفرورین در نشست تحویل رسمی این باغ بیان کرد: هر اقدامی که برای انفاق در راه خدا انجام می دهیم درواقع یک گام به خدا نزدیک می شویم و آخرت خود را می سازیم.

کریم کشاورز سیاهپوش ادامه داد: اهدای باغ از سوی این نیکوکار باقیات و صالحاتی است که ماندگار می شود چراکه با فراهم سازی بستر اشتغال نیازمندان به زندگی شایسته و عزتمندانه این عزیزان منجر می شود.

وی اضافه کرد: اشتغال نیازمندان یک گام اساسی در محرومیت زدایی است چراکه با ایجاد درآمد برای مددجو، نیاز او به کمک دیگران قطع می شود در نتیجه محرومیت زدایی به صورت واقعی و عینی محقق می شود.

رئیس کمیته امداد اسفرورین افزود: کمیته امداد امام (ره) با هدف بهبود زندگی مددجویان بسته تشویقی را برای کارفرمایان تدارک دیده است تا شرایط برای اشتغال مددجویان فراهم و آسان شود.

وی توضیح داد: براساس این بسته تشویقی، کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را بکارگیری می کنند تا دو سال از پرداخت حق بیمه معاف هستند همچنین کارفرمایان برای اشتغال هر مددجو تسهیلات بانکی جداگانه ای را دریافت می کنند .

کشاورز سیاهپوش یادآورشد: عموم کارفرمایان جهت استفاده از این طرح، می توانند نیروی کار خود را از این نهاد خواسته تا مددجویان را پس از طی دوره آموزشی مرتبط به آنها معرفی کنیم.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172480/کمیته-امداد-قزوین-اسفرورین-مددجو-باغ-اشتغال