برای هر واحد مسکن مددجویی ۴۰ میلیون تومان وام بازسازی منازل ، ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ تومان وام معیشتی تعلق می گیرد

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، احمد رضا دالوند در حاشیه سفر یک روزه خود به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات مربوط به بازسازی منازل مددجویان این مناطق گفت : با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور پروانه ساخت برای مددجویان ، قراردادی با پیمانکاران منعقد شده و مصالح ساختمانی در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود : برای هر واحد مسکن مددجویی ۴۰ میلیون تومان وام بازسازی منازل ، ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی تعلق می گیرد و طی توافق با بنیاد مسکن ، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز از سوی این نهاد به مددجویان پرداخت می شود.

وی ادامه داد : مددجویان آسیب دیده در زلزله اخیر از مساعدت های خیران جهت احداث یا تکمیل واحد های احداثی نیز بهره مند خواهند شد .

احمد رضا دالوند خاطر نشان کرد : با هماهنگی و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، ۴۵ واحد موجود در روستای زلزله زده ورنکش احداث و در دهه فجر تحویل مددجویان داده می شود.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172576/بازسازی-منازل-مددجویی-آسیب-دیده-در-زلزله-تا-دهه-فجر