زنان و دختران استان اردبیل در امر نیکوکاری پیشرو بوده و در چند سال اخیر برای آزادی زنان زندانی غیر عمد مبلغی معادل ۶ میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، فریبا محمدلو در جلسه کارگروه بانوان استان اظهار کرد: بانوان نیک اندیش اردبیلی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی مانند سالروز رحلت حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها که با عنوان روز بزرگداشت و تکریم از مقام مادران و همسران شهداء نامگذاری شده است همواره همیار زنانی بوده و هستند که بر حسب نداری روانه حبس شده‌اند.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: زنان و دختران استان اردبیل در امر نیکوکاری پیشرو بوده و در چند سال اخیر برای آزادی زنان زندانی غیر عمد مبلغی معادل ۶ میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش کلیدی زنان و بویژه مادران در جمع خانواده‌ها بیان‌کرد: بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی  فرهنگیان و مدیران می‌توانند نسبت به جذب خیران برای مشارکت دائمی و پرداخت ماهانه جزیی از درآمد خود به این امر اقدام کنند که این اقدام به دور از مبالغ اهدایی این عزیزان در ترویج سنت حسنه در جمع خانواده‌ها موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: برخی خانواده‌ها به دلیل زندانی شدن سرپرست خود با بسیاری از مشکلات اقتصادی، روحی و حتی اجتماعی مواجه می‌شوند که آزادی این قبیل افراد نقش پر رنگی در در مصون‌سازی اعضای خانواده از مشکلات بعدی دارد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اطلاع‌رسانی در راستای مشارکت سایر آحاد جامعه و قشر بانوان در اقدامات خیرخواهانه را از جمله نیازهای این حوزه دانست و بر مشارکت رسانه‌ها در این خصوص تاکید کرد.

گفتنی است، چهارمین همایش بانوان خیر با هدف جمع‌آوری کمک برای آزادی زنان زندانی مالی و غیرعمد ، هفته آینده در استان اردبیل برگزار می‌شود.

بانوان-اردبیلی-تاکنون-۶۰۰-میلیون-تومان-به-آزادی-زنان-زندانی-کمک-کرده‌اند
بانوان-اردبیلی-تاکنون-۶۰۰-میلیون-تومان-به-آزادی-زنان-زندانی-کمک-کرده‌اند
بانوان-اردبیلی-تاکنون-۶۰۰-میلیون-تومان-به-آزادی-زنان-زندانی-کمک-کرده‌اند
  • منبع خبر : http://www.ipro.ir/fa/news/2276/بانوان-اردبیلی-۶-میلیارد-ریال-به-آزادی-زندانیان-کمک-کرده-اند