مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان گفت: در زمینه پوشش زوج های نابارور هم طرح برکت خانواده را اجرا کرده که ۵۰ زوج تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار مهر، محمد مهدی سلمان زاده شامگاه سه شنبه در آیین اهدای نمادین ۱۰ سری جهیزیه به زوج های گلستان اظهارکرد: امشب به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) ۱۰ جهیزیه ۱۰ را به صورت نمادین به زوج های نیازمند اهدا کرده و در این کار گروه های جهادی، موسسات خیریه سمن ها ما را همراهی کردند.
وی افزود در زمینه پوشش زوج های نابارور هم طرح برکت خانواده را اجرا کرده که ۵۰ زوج تحت پوشش قرار گرفتند.

محمد مهدی سلمان زاده : با اجرای طرح برکت خانواده ۵۰ زوج نابارور تحت پوشش قرار گرفتند

وی افزود: البته تاکنون ۸۱ سری جهیزیه اهدا شده و امشب هم ۱۰ سری و تا پایان سال ۶۰ سری جهیزیه دیگر را بین زوج های نیازمند توزیع می کنیم.

سلمان زاده گفت: ۱۴ قلم کالا به مبلغ ۱۴ میلیون تومان به هر زوج اهدا می شود که شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، لباسشویی، پتو، سرویس خواب، سرویس قابلمه و غیره می شود.

وی بیان کرد: در سیل هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار هزار لوازم خانگی بین سیل زدگان توزیع کرد.

سلمان زاده ادامه داد: بنیاد احسان برنامه‌هایی دیگری از جمله رواق بهشت را در استان های مختلف از جمله گلستان اجرا کرده و همچنین افراد محروم و کم بضاعت را به پیاده روی اربعین فرستادیم.

وی از اجرای برنامه مشق احسان توسط ستاد خبرداد و اضافه کرد: در شروع سال تحصیلی، هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده توزیع شد.

سلمان زاده گفت: در زمینه پوشش زوج های نابارور هم طرح برکت خانواده را اجرا کرده که ۵۰ زوج تحت پوشش قرار گرفتند و هزینه درمان آنها را که معمولاً تا سقف ۱۸ میلیون تومان می شود، پرداخت می کنیم.

وی اضافه کرد: اشتغال اجتماع محور هم توسط بنیاد احسان و بنیاد برکت دنبال می شود.

  • منبع خبر : mehrnews.com/news/4812857