سید مرتضی بختیاری در احکامی حسین صمصامی و احمدرضا دالوند را به عنوان قائم مقام و مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد منصوب کرد

با حکم سید مرتضی بختیاری ، قائم مقام رئیس در کمیته امداد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، با حکم سید مرتضی بختیاری ، حسین صمصامی به مدت دو سال به عنوان قائم مقام رئیس در کمیته امداد منصوب شد.

با حکم سید مرتضی بختیاری ، حسین صمصامی به عنوان قائم مقام رئیس در کمیته امداد منصوب شد.
قائم مقام رئیس در کمیته امداد منصوب شد

در حکم رئیس کمیته امداد آمده است: نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده و با عنایت به تایید هیات محترم امناء مبتنی بر بند (۱۱) ماده (۱۱) و با استناد به بند (۱۵) ماده (۱۴) اساسنامه امداد امام (ره) به موجب این حکم جناب عالی را برای مدت دو سال به سمت قائم مقام رئیس در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

انتظار می رود با توجه به برخورداری از روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، ضمن ایجاد هماهنگی مطلوب در تحقق راهبردهای بنیادی و محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) که رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان و تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی به منظور استحکام بنیان خانواده‌ها و توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی با تاکید بر رشد ایمانی و اعتقادی آنان می‌باشد، با همکاری اعضای محترم شورای معاونین و مدیران کل محترم استان‌ها اقدام نمایید.

لازم است بر مبنای توصیه موکد رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب اینجانب مبنی بر بهره گرفتن از همکاری نیروهای جوان، متخصص و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) با روحیه‌ای متواضعانه و پرهیز از تجمل و تشریفات و استفاده صحیح از بیت‌المال و با عزم و همتی راسخ و نگاهی نو آورانه گام بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

با حکم سید مرتضی بختیاری ، مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد در حکمی « احمدرضا دالوند » را به عنوان مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد منصوب کرد.

با حکم سیدمرتضی بختیاری، احمد رضا دالوند به عنوان مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد منصوب شد.
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد منصوب شد

در متن حکم رئیس کمیته امداد آمده است: نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده و با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه به موجب این حکم جناب‌عالی را به مدت ۲ سال به سمت مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.
براین اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیات محترم امنا، ضمن شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و بهره‌مندی از جوانان مومن و متخصص با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی گام‌های اساسی بردارید.
هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مدون به منظور مشارکت در تامین و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان به ویژه در مناطق محروم و روستایی و صعب‌العبور، ضمن هویت‌بخشی به بافت روستایی با تاکید بر معماری اسلامی_ایرانی متناسب با شان اجتماعی کمیته امداد امام (ره) از طریق شناسایی و بسیج همه ظرفیت‌های بالقوه نهادهای مرتبط و استفاده از منابع مردمی و خیرین در راستای تحقق کامل برنامه پیوست از جمله وظایف مورد انتظار می‌باشد.
امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir