وی افزود : باید کاری کنیم که بتوانیم آثاری در مقابل تحریم ها به وجود بیاوریم. با تولید ملی و فعالیت اقتصادی مناسب به تحریم کنندگان تودهنی خواهیم زد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، جمعی از مسئولان و اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام با حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو کردند.
حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید مهدی خاموشی در این دیدار ضمن قرائت آیاتی از سوره آل‌عمران در مورد جهاد و شهادت خطاب به فرزندان شهدا گفت: شما به یک لباس فاخر آراسته شده‌اید و باید این لباس را برای خودتان حفظ کنید. خداوند زیور خانواده شهید بودن را به شما عطا کرده است که برکات زیادی دارد و با هیچ چیز قابل معامله نیست. گیرنده دست شهید خداست و خداوند خریدار جان شهیدان است.
وی در ادامه سخنانش ضمن تبیین مقام شهیدان بر اساس آیات و روایات گفت: ما مجلس اباعبدالله را بدون سیاست برپا نمی‌کنیم . شهدا به خاطر سیاست شهید شدند. سیاسی بودن هیئت عیب ندارد سیاست باز بودن مذموم است.
خاموشی تصریح کرد: ما در مقابل نظام سلطه در نظام سیاسی جهان داریم نظمی جدید تعریف می‌کنیم و می‌خواهیم در این نظم تعیین‌کننده باشیم. سیاست واقعی را شما هیئتی‌ها دارید پیگیری می‌کنید که آن سیاست ولی‌فقیه است.
رئیس هیئت‌امنای سازمان تبلیغات اسلامی همچنین یادآور شد : سیاست در اسلام یعنی تبعیت از ولی‌فقیه و کسانی که این را نمی‌فهمند سیاست‌ باز هستند. غرب و شرق مقابل این سیاست کرنش می‌کنند.
وی در پایان تأکید کرد : باید کاری کنیم که بتوانیم آثاری در مقابل تحریم ها به وجود بیاوریم. با تولید ملی و فعالیت اقتصادی مناسب تحریم ها را دور نمی‌زنیم بلکه به تحریم کنندگان تودهنی خواهیم زد.

  • منبع خبر : https://www.oghaf.ir/news/view-333261.aspx