مسئول کمیته معیشتی و اقتصادی قرارگاه مدافعان سلامت لرستان : تاکنون اجاره‌بهای بیش از ۵۰۰ واحد تجاری و مسکونی برای کمک به افراد بخشیده شده است

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار مهر، مهرداد لک امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تمامی شهرستان‌ها پویشی با نام «هواتو دارم» به منظور بخشش اجاره بها راه‌اندازی شد و تاکنون استقبال خوبی از این پویش از سوی صاحبان واحدهای مسکونی و املاک شده است.

وی، خاطرنشان کرد: تاکنون اجاره بهای بیش از ۵۰۰ واحد تجاری و مسکونی در سراسر استان از سوی صاحبان آن‌ها به مستأجران بخشیده شده، ضمن اینکه روند بخشش در ماه فروردین نیز همچنان ادامه دارد.

مسئول کمیته معیشتی و اقتصادی قرارگاه مدافعان سلامت لرستان، از جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین برای افرادی که قادر به پرداخت اجاره‌ بها نیستند، خبر و ادامه داد: برخی صاحبان املاک و واحدهای مسکونی به دلیل فشارهای اقتصادی قادر به بخشش اجاره بهای خود نیستند، از این‌رو برای تأمین هزینه‌ها مبالغی را از سوی خیرین و کمک‌های مردمی جمع‌آوری و تحویل آن‌ها داده می‌شود.

لک، بیان داشت: طی روزهای اخیر همچنین بین خانواده‌های مستحق و کرونایی استان بسته‌های حمایتی و بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده توزیع شد.

وی، به فعالیت بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان‌ها به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۹ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین افراد مستحق استان توزیع شده است.