همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران با حضور ۳٠٠ دانش آموز در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) واقع در شهرک گلستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد و بنابراعلام حسین زمانیان ، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران  به منظور ایجاد انگیزه ، نگرش مثبت و همچنین تشویق دانش آموزان و ترویج فرهنگ تلاش و کوشش همایش هدایت تحصیلی با حضور ۳٠٠ دانش آموز تحت حمایت برگزار شد.

وی ادامه داد : این مراسم با حضور دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه  در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) شهرداری منطقه ۲۲ واقع در شهرک گلستان برگزار شد.

زمانیان خاطر نشان کرد : همه ساله و با همکاری موسسات آموزشی معتبر همایش هایی به منظور هدایت تحصیلی برای دانش آموزان تحت حمایت در آستانه کنکور برگزار می شود که این همایش نیز  با همکاری معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران و گروه آموزشی جوکار (گاج) برگزار و با اجرای برنامه های متنوع از جمله سخنرانی به پایان رسید.

وی یادآور شد: هم اکنون نزدیک به ۱۵ هزار دانش آموز در استان تهران از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند و برنامه های فرهنگی و آموزشی متنوعی برای آنها انجام می شود که یکی از این برنامه ها برگزاری همایش های هدایت تحصیلی است.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172632/همایش-هدایت-تحصیلی-ویژه-دانش-آموزان-تحت-حمایت-کمیته-امداد-استان-تهران-برگزار-شد