معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران : دو هزار و ۷۰۰ مازندرانی نیکوکار به نیابت از سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حامی ایتام و فرزندان طرح محسنین شدند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر، احمد سعادت با بیان اینکه دو هزار و ۷۰۰ نفر به نیابت از سردار سلیمانی حامی ایتام شدند ، اظهار داشت : بیشترین حامیان در این بخش از شهرستان‌های بابل ، کمیته امداد منطقه یک ساری و قائمشهر بوده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال خیران ، شناسنامه شهید سردار سپهبد سلیمانی تهیه و در تمامی ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مازندران موجود است ، افزود : خیران می‌توانند با مراجعه به این ادارات ( کمیته امداد شهرستان‌ها ) شناسنامه را دریافت و به نیابت از ایشان حامی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین شوند .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد مازندران تصریح کرد : همچنین مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ به طرح امواجی از بهشت بپیوندند.

احمد سعادت گفت : طرح امواجی از بهشت به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت ، با همت کمیته مازندران ، بنیاد شهید ، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، اوقاف و امور خیریه با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهدا از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

  • منبع خبر : mehrnews.com/news/4823163