رئیس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد گفت: چنانچه خیرین یک میلیارد تومان دیگر پرداخت کنند می‌توانیم دستگاه آنژیوگرافی را سوار و راه‌اندازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری فارس
غلامحسین سلیمانی‌ نسب ضمن نزدیک شدن به زمان افتتاح اورژانس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد ابراز داشت: با حمایت دولت و پرداخت ۵۰ درصد از هزینه ساخت پروژه و حمایت خیرین در ۵۰ درصد باقی‌مانده، به‌زودی  شاهد افتتاح بخش اورژانس خواهیم بود.

رئیس بیمارستان شهید محمد منتظری افزود: متأسفانه با افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها انجام این پروژه با مشکلات فراوانی مواجه شد به‌طوری‌که حدوداً ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان به هزینه برآورد شده برای اتمام این طرح  اضافه شد.

سلیمانی‌نسب با توجه به کمک خیرین عنوان کرد: تاکنون ۴ و نیم میلیارد تومان از طرف خیرین پرداخت‌شده و چنانچه یک میلیارد دیگر پرداخت کنند می‌توانیم دستگاه آنژیوگرافی را در این بیمارستان سوار و راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه گفت: به دلیل نیاز شدید به اورژانس، این بخش حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه تاکنون، ۲۲ بهمن امسال هم شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان شهید محمد منتظری باشیم.

رئیس بیمارستان شهید محمد منتظری  ضمن درخواست همکاری از مدیران ادارات شهرستان افزود: موتورخانه و بخش اورژانس ۱۰۰ درصد تکمیل و آماده بهره‌برداری است اما مشکلاتی در انشعاب برق و گاز داریم که امیدواریم با تعامل بیشتر مسئوولان هرچه سریع‌تر حل شوند.

سلیمانی‌نسب در پاسخ به سؤال روند ادامه ساخت بیمارستان شهید منتظری در کمربندی نجف‌آباد ابراز داشت: ساخت این بیمارستان بر عهده سازمان مسکن و از طرح‌های ملی است که  تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت کار داشته و با توجه به هزینه سالیانه‌ای که برای اجرای آن تعریف‌شده در حال انجام است. البته روال کار سریع نیست و با توجه به پول موجود و پس از اتمام آن پروژه تعطیل خواهد شد.

طرح توسعه بیمارستان شهید محمد منتظری از سال ۹۴ در زمینی به مساحت ۱۱هزار و پانصد مترمربع و پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان با حضور هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نجف‌آباد آغاز و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته و حداکثر تا ۲۲ بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

  • منبع خبر : http://fna.ir/dd2gww