در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز، کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در امر نماز و شایسته تقدیر ویژه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با پیام راهبردی مقام معظم رهبری ، در استان گلستان برگزار و از کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر در امر نماز، تجلیل ویژه به عمل آمد.
کمیته امداد در این اجلاس با کسب بالاترین امتیاز، به عنوان دستگاه برتر در امر نماز معرفی و با اهدای لوح ، شایسته تقدیر ویژه معرفی شد. در بخشی از این تقدیرنامه که به امضای حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ، رئیس ستاد اقامه نماز کشور رسیده ، آمده است : هیات عالی داوری ستاد اقامه نماز کشور با الهام از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به سیزدهیمن اجلاس سراسری نماز و در اجرای ماده ۲۰ آئین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز ، مصوب هیات محترم وزیران ، عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز را براساس ماموریت ها و تکالیف حاکمیتی و برنامه‌های مصوب هر یک از دستگاه ها مورد ارزیابی قرار داده و براساس نتایج به دست آمده از بین دستگاه های گروه اجتماعی ، خدماتی و رفاهی ، عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) شایسته تقدیر ویژه شناخته شده است.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172448/تقدیر-ویژه-از-کمیته-امداد-به-عنوان-دستگاه-برتر-در-امر-اقامه-نماز