رئیس کمیته امداد با اشاره به اقدامات این نهاد برای خانه دار شدن خانواده های تحت حمایت، گفت: در استان البرز هیچ خانواده ایتام تحت حمایت فاقد مسکن نداریم.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در دیدار با عزیزالله شهبازی ، استاندار البرز با بیان اینکه تامین مسکن مهم ترین و پرهزینه ترین بسته حمایتی کمیته امداد است ، گفت: در استان البرز هیچ خانواده ایتام تحت پوشش کمیته امداد، فاقد مسکن نیست و این دستاورد بزرگی است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد از دیگر اولویت های این نهاد است ، افزود: سهم استان البرز در ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در سال جاری، ۴۳۰۰ شغل است که این استان در ۹ ماهه توانسته تا بیش از ۹۲ درصد تعهد خود را اجرایی کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت ظرفیت کمک های مردمی گفت: مردم استان البرز در کمک های مردمی و پرداخت زکات و همچنین طرح اکرام ایتام در کشور پیشرو هستند.

وی با اشاره به همکاری مسئولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات مددجویان و اجرای برنامه های کمیته امداد ، خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی های انجام شده ، ظرف یک ماه آینده با بررسی مشکلات حاشیه نشینان استان ، خانواده های تحت حمایت این نهاد مستقر در این مناطق با اولویت بیش از سه نفر شناسایی می‌شوند تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین مسکن آنها اقدام شود.

بختیاری عنوان کرد: اگر جمعیت حاشیه نشین تحت پوشش این نهاد به روستاهای خود بازگردند، کمیته امداد مسکن و اشتغال آنها را تامین خواهد کرد.