قهرمانان عنوان دار کشتی ایران در جمع افراد بی خانمان و کارتن خواب‌ شهر تهران حضور یافتند تا کمک های خیرخواهانه و اقلام مورد نیاز را بین آنها تقسیم کنند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار مهر، در ادامه اقدامات و کمک های خیرخواهانه ورزشکاران و قهرمانان و چهره‌های شناخته شده عرصه ورزش، هنر و سینما، به تازگی کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان در رشته کشتی آزاد به همراه رسول خادم دوباره وارد گود شدند تا گام دیگری در حمایت از هموطنان نیازمند بردارند.

بر این اساس این قهرمانان ملی کشتی ایران در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در گرم خانه‌های شهر تهران ضمن توزیع کمک های خیرخواهانه از جمله پتو، کلاه و وعده غذایی در جریان مشکلات این قشر قرار می‌گیرند. با توجه به فرا رسیدن روزهای سرد سال و وضعیت تعدادی از هموطنان که به هر دلیل در شرایط کارتن‌خوابی و بی‌خانمانی قرار گرفته‌اند، اولین پویش ۲ هزار پتو برای ۲ هزار کارتن‌خواب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ساخت مدرسه، خانه‌های روستایی، کمک اقلام بهداشتی و غذایی، کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار و… در استان‌هایی نظیر سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران و… توسط جمعی از قهرمانان ورزشی در رشته‌های مختلف به ویژه کشتی با همراهی پرویز پرستویی بازیگر سینما در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) صورت می‌گیرد.