مشارکت ۱۳۰۰ آشپزخانه بزرگ در طرح اطعام مهدوی؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون چهار میلیون و ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد، سید مرتضی بختیاری که در رزمایش ایران همدل در خراسان رضوی سخن می‌گفت، با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر، افزود: از ابتدای ماه رمضان که ماه اطعام و اکرام نیازمندان است، تاکنون چهار میلیون و ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان نیازمندان توزیع شده که از این میزان یک میلیون ۱۰۰ هزار بسته در خراسان رضوی انجام شده است.

وی با تقدیر از تمام دستگاه‌ها، نهادها، خیران و مردم نیکوکار که در طرح اطعام مهدوی به یاری کمیته امداد شتافتند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اولیه ما طبخ و توزیع پنج میلیون وعده غذای گرم بود اما به لطف خداوند متعال این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان از مرز هفت میلیون غذای گرم عبور خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد از توزیع یک میلیون و ۲۰۰ هزار سبد معیشتی میان محرومان در سراسر کشور خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و … با رعایت تکریم و عزت نفس افراد انجام شده و در استان خراسان رضوی نیز با هدایت نماینده محترم ولی فقیه تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار سبد معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.
بختیاری افزود: امروز نیز پنج هزار سبد غذایی معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.