به منظور حمایت از خانواده های مددجو در شب یلدا، تا کنون بیش از چهار هزار اقلام شب یلدا آماده توزیع شده و از امشب، ۲۵ آذر در بین خانواده ها توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، جهانبخش رضایی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به توزیع بسته های اقلام شب یلدا، گفت: امسال پیش بینی می شود ۱۳ هزار بسته اقلام شب یلدا در میان خانواده های مددجویان آذربایجان غربی توزیع شود.

وی با اشاره به زمان آغاز توزیع اقلام شب یلدا، ادامه داد: به منظور حمایت از خانواده های  مددجو در شب یلدا، تا کنون بیش از چهار هزار بسته آماده توزیع شده  و از امشب، ۲۵ آذر در بین خانواده ها توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: ارزش هر بسته از این اقلام، ۱۰۰  تا ۱۳۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود میزان توزیع اقلام شب یلدای امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته باشد، هرچند هم اکنون به دلیل ادامه بسته بندی، امکان اظهارنظر دقیق در این خصوص وجود ندارد.

رضایی یادآور شد: ۱۴۰ مرکز نیکوکاری به همراه خیران و هیئت امنای مساجد و همچنین ۲۱ دفتر کمیته امداد آذربایجان غربی در جمع آوری و  توزیع اقلام شب یلدا مشارکت دارند.

وی با اشاره به مشارکت چشمگیر بانوان در این امر خداپسندانه عنوان کرد:  بانوان خیر در راستای جمع آوری، بسته بندی و توزیع اقلام شب یلدا در میان مددجویان آذربایجان غربی مشارکت موثری داشته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی اظهار کرد: علیرغم  گرانی ها و مشکلات معیشتی موجود در جامعه، کمیته امداد و خیران آذربایجان غربی در راستای جلوگیری از کاهش حجم و محتوای بسته های شب یلدا اهتمام ویژه ای دارند.

وی با اشاره به محتویات بسته های شب یلدا، بیان کرد: بسته اقلام شب یلدا شامل میوه، آجیل و شیرینی‌جات محلی شهرستان ها می شود.

رضایی با تاکید بر ضرورت مشارکت همگان در اجرای این طرح، گفت: هدف از توزیع بسته اقلام شب یلدا در میان مددجویان، صیانت از سنت حسنه صله رحم و حمایت از اقشار ناتوان و نیازمند جامعه است.

وی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کد دستوری #۸۸۷۷*، شماره تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ در آستانه شب یلدا به نیازمندان استان کمک رسانی کنند.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172441/توزیع-13-هزار-بسته-اقلام-شب-یلدا-در-میان-مددجویان