برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران مددجو کمیته امداد امام خمینی با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و مراکز نیکوکاری شهرستان کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، غلامرضا نصوری ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هرساله این نهاد با مشارکت خیران و موسسات خیریه سن تکلیف دختران تحت حمایت را جشن می گیرد .

نصوری با اشاره به اینکه روز گذشته نیز ۳۰۰ فرزند دختر خانوارهای یتیم و محسنین رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند ، بیان کرد : این مراسم با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و مراکز نیکوکاری شهرستان کرمانشاه برگزار شده است .

وی ادامه داد : در این مراسم معنوی ۳۰۰ بسته ویژه نماز شامل چادر ، سجاده ، مقنعه ، کتابچه های آموزشی ، کتب قصه و … به دختران مکلف شده به ارزش ۷۰ میلیون تومان اهدا شد .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ورود به سن تکلیف یک رویداد زیبا و متعالی است ، تصریح کرد : هدف از برگزاری این مراسم و جشن عبادت ، اشاعه ترویج فرهنگ دینی ، قرآنی ، توسعه عفاف و حجاب در میان جامعه تحت حمایت است .

شایسته ذکر است ، در مرداد ماه سال گذشته نیز به همت تشکل های بانوان نیکوکار و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) سن تکلیف ۳۰۰ دختر مددجو در استان جشن گرفته شد .

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172385/300-فرزند-یتیم-و-محسنین-سن-تکلیف-خود-را-جشن-گرفتند