عبدالرشید سعداله یف، قهرمان کشتی جهان و المپیک در اقدامی جالب توجه با حضور در جمع کودکان معلول و خانواده‌های آنها، حمایت خود را از این افراد اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر ، عبدالرشید سعداله یف ستاره مسلمان کشتی روسیه و قهرمان المپیک و دارنده ۴ مدال طلا و یک نقره رقابت‌های جهانی که به تانک روس‌ها معروف است، همزمان با روز جهانی معلولین در اروپا با حضور در جشنی برای ۴۰۰ نفر از کودکان معلول ، از این بیماران حمایت کرد.

سعداله یف، ستاره کشتی روسیه ، درباره علت حضورش در جمع کودکان معلول گفت: ابراهیم یک کودک پروانه‌ای است. این پسر مدتها آرزوی دیدار با من را داشت تا اینکه بنیاد خیریه این‌سان جلسه‌ای را برای دیدار ما به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار کرد.

وی تاکید کرد: بچه‌ها به توجه و حمایت ما احتیاج دارند. این مراسم توسط نیکوکاران و یکی از معتمدان بنیاد ترتیب داده شده بود. از آنها سپاسگزارم، خداوند متعال به آنها خیر و برکت بدهد.

این آزادکار عنواندار خاطرنشان کرد: برای بچه‌ها و والدینشان آرزوی صبر و سلامتی دارم. به ویژه خانواده آنها که کار و شهامتشان قابل تحسین است.

به گزارش این سایت روسی، صندوق خیریه «اینسان» سالهاست به مشکلات کودکان معلول و والدین آنها توجه دارد و از آنها حمایت می‌کند. البته در حل همه این مشکلات، بنیاد این‌سان تنها نیست و نه فقط افراد همفکر، بلکه دوستان واقعی و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران نیز از این بنیاد حمایت می‌کنند.