نابسامانی اقتصادی گریبان مرد جوان اهوازی که قصد داشت با گرفتن وام مضاربه کسب و کاری به راه اندازد را گرفت. اعلام شماره حساب برای کمک نیکوکاران

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، «حیدر-ف» مرد جوان اهوازی عائله مندی است که بعد از نزدیک به یکسال بی‌کاری به پیشنهاد یکی از اقوام خود تصمیم به راه‌اندازی مغازه‌ای جهت فروش پوشاک می‌کند اما به دلیل بی‌تجربگی و البته نواسانات بازار پوشاک با یک بدهی سنگین گرفتار میله‌های سرد زندان می‌شود.

این جوان اهوازی ۳۴ ساله پیش از ورود به زندان کارون اقدام به دریافت یک فقره وام مضاربه می‌کند اما نه تنها در تهیه نیازهای معیشتی خود موفق نمی‌شود بلکه بابت پرداخت اقساط تا یک زمانی مقاومت می‌کند و با قرض و تلاش درصدد احیای کار و کاسبی خویش برمی‌آید اما در ادامه به دلیل فروش نرفتن اقلام تولید شده و در نهایت فروش آن‌ها با قیمتی نازل متضرر شده و با طرح شکایت ضامن بانکی این فرد روانه زندان می‌شود.

این بدهکار بانکی به دلیل ناتوانی در تسویه مبلغ بدهی خویش با عنوان محکومیت‌ مالی از هفت مهر ماه سال‌جاری تا کنون در بند حضور دارد.

نیکوکارانی که تمایل به یاری این مددجو دارند، می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ بانک ملی ایران و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۲۲۵۶۵ بانک انصار به نام ستاد دیه  استان خوزستان واریز نمایند. ستاد دیه کشور با شماره ۰۲۱۸۸۹۱۶۰۱۲ نیز پاسخگوی سوالات شما خیرین در این زمینه خواهد بود.

  • منبع خبر : http://www.ipro.ir/fa/news/2247/از-وام-مضاربه-تا-بند-زندان