با تفاهم کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت راه و شهرسازی ، قیمت زمین برای واگذاری واحدهای مسکن مهر به مددجویان امداد حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد ، سید مرتضی بختیاری با حضور در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه مسکن مددجویان گفت: براساس برنامه پنج ساله کمیته امداد ، تامین ۱۵۰ هزار واحد مسکن برای خانواده های تحت حمایت پیش‌بینی شده که تاکنون کمیته امداد توانسته بیش از ۵۰ درصد اهداف برنامه را محقق کند.

وی افزود: همچنین تعمیر و نوسازی ۳۵۰ هزار مسکن مددجویان در این برنامه در نظر گرفته شده که عملکرد کمیته امداد در این بخش ۷۲ درصد تحقق یافته است.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر ضرورت تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر به مددجویان در راستای تبصره ۱۰ قانون بودجه سال ۹۸ خاطرنشان کرد: تحویل واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان باید با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد ، در این جلسه که با حضور احمد اصغری مهرآبادی ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر برگزار شد، کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی توافق کردند قیمت زمین از مساکن مهر مددجویان حذف و قیمت این واحدها برای مددجویان براساس هزینه تمام شده اعیان محاسبه شود.