وی افزود : اغتشاشگران ابتدا شیشه‌های ساختمان هلال‌ احمر شهریار را شکستند و سپس در ورودی ساختمان را هم شکستند و شروع به آتش زدن دیوارهای ساختمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از جمعیت هلال احمر استان تهران ؛ ابراهیم تاجیک نوری؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان تهران گفت: ساختمان اداری-امدادی شعبه شهریار با حمله معترضین خسارات زیادی دیده است، روز گذشته ساختمان اداری-امدادی جمعیت هلال‌ احمر شهریار، جایی که انبار وسایل امدادی و خودروهای امدادی برای خدمت رسانی به مردم نیازمند نگهداری می‌شود، مورد حمله معترضین قرار گرفته و دچار خسارت زیادی شده است.

وی افزود: اغتشاشگران ابتدا شیشه‌های ساختمان را شکستند که مداخله امدادگران برای جلوگیری از حمله آنها نتیجه نداد و آنها در ورودی ساختمان را هم شکستند و شروع به آتش زدن دیوارهای ساختمان کردند.

به گفته تاجیک نوری امدادگران با وجود استرس فراوان تلاش کردند تا مردم را به آرامش فرا بخوانند: این حمله نهایتا با تلاش امدادگران، نیروی انتظامی و نیروهای بسیج، اما با ایجاد خسارات فراوان به پایان رسید.

وی گفت: تلاش برای تعمیر ساختمان برای ارائه خدمت با جدیت دنبال می‌شود. صبح امروز مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان تهران از شعبه شهریار بازدید کرد و بازسازی هرچه سریعتر قسمت‌های تخریب شده ساختمان را برای ارائه خدمت به مردم در دستور کار قرار داد.

به گفته معاون امداد و نجات هلال‌ احمر استان تهران برای تعمیرات و ایجاد استحکام و حفاظت بیشتر ساختمان اداری-امدادی شهریار با استانداری و فرمانداری هم مکاتبه شده و عملیات تعمیر بخش‌های آسیب دیده تا امشب به پایان خواهد رسید و شعبه برای ارائه خدمات به مردم به زودی آماده خواهد بود.

  • منبع خبر : http://rcs.ir/حمله-به-هلال‌احمر-شهریار-و-آتش-زدن-ساخ/