این کمکها شامل :توزیع وعده های غذایی و میان وعده بین زائران در موکب ها،پذیرایی و اسکان زائران،خدمات پارکینگ خودرو، کمک به در راه ماندگان و موارد دیگر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ضیاء رضایی بیان کرد: عمده خدماتی که توسط این نهاد در ایام اربعین به زائران ارائه شده از محل مشارکت مردم و کمکهای افراد نیکوکار بوده است.
وی با اشاره به اینکه این نهاد با مشارکت افراد خیر ۳۵ میلیارد ریال به زائران اربعین خدمات دهی داشته است گفت: این کمکها شامل :توزیع وعده های غذایی و میان وعده بین زائران در موکب ها،پذیرایی و اسکان زائران،خدمات پارکینگ خودرو، کمک به در راه ماندگان و موارد دیگر بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه تصریح کرد: از طرف زائران اربعین از طریق پایگاههایی که در پایانه مرزی مهران در طول ایام اربعین برپا بوده است حدود ۱۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به این نهاد صورت گرفته که این کمکها نیز در حال توزیع بین نیازمندان و مددجویان در شهرستانهای مختلف است.
رضایی با بیان اینکه اربعین امسال با حمایت مالی این نهاد یک هزار و ۷۵۰ نفر از مددجویان زیر پوشش در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند، تاکید کرد: این نهاد به هریک از این مددجویان چهار میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت و در مجموع بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.
رضایی ادامه داد: بیشتر این مددجویان افرادی بودند که برای نخستین بار و به عتبات عالیات مشرف شده و در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده اند.
وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه اغلب شهرستانهای این استان در مسیر عبور زائران اربعین بوده اند همه مراکز و دفاتر این نهاد در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی به همین منظور تجهیز شده و خدمات گوناگونی را به زائران اربعین ارائه کردند.

  • منبع خبر : http://news.emdad.ir/fa/newsagency/171556/خدمات-52-میلیارد-ریالی-کمیته-امداد-به-مددجویان-و-زائران-در-اربعین-امسال