۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در منطقه کوهستانی، محروم و صعب العبور کلوسه از توابع پشت کوه شهرستان فریدونشهر در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ۴۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه محروم کلوسه از توابع پشتکوه شهرستان فریدونشهر در حال ساخت است، گفت: این منطقه کوهستانی و صعب العبور محرومیت بسیار بالایی دارد و بهترین خدمت برای خانوارهای مددجوی آن تأمین مسکن بادوام و مقاوم است.

وی هزینه ساخت مسکن در این منطقه که از صعب العبور ترین مناطق روستایی استان است را به علت دشواری جابجایی مصالح ساختمانی بیش از دو برابر روستاهای معمولی اعلام کرد و گفت: این مشکلات هیچکدام باعث توقف روند خدمت‌رسانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان نشده است و ساخت مسکن مقاوم و مناسب به‌عنوان یک اقدام توانمند ساز و ماندگار با جدیت در این منطقه دنبال می‌شود.
متین پور خاطرنشان ساخت: بنیاد مسکن و گروه جهادی دانشگاه افسری امام حسین (ع) در اجرای این طرح با کمیته امداد استان اصفهان همکاری می کنند.
وی بابیان اینکه ساخت این منازل مسکونی تا مرحله اجرای سقف و دیوارچینی داخلی پیشرفت کرده است، گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده تکمیل هر یک از این واحدها علاوه بر هزینه‌های یانجام شده نیازمند ۲۰ میلیون تومان دیگر است که برای تأمین آن چشم‌به‌راه یاری سخاوتمندان نیکوکار اصفهانی هستیم.
متین پور مشارکت نهادهای مختلف در محرومیت‌زدایی را نشانه تقویت رویکرد هم‌افزایی کمیته امداد استان اصفهان دانست و عنوان کرد: همه ظرفیت‌های و توان موجود در استان باید به خدمت رفع محرومیت گرفته شود و علاوه بر نهادها، سازمان‌ها و ادارات گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد نیز در این راستا تلاش کنند.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172096/خدمت-رسانی-به-مددجویان-در-صعب-العبورترین-مناطق-استان-اصفهان