سازمان اوقاف در ایام شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده که دارای تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خریداران است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه ؛ رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در گذشته رسمی بوده که در مناسبت های گوناگون ، پرچم و بیرق هایی را سر در خانه ها آویزان می‌کردند اما با توجه به زندگی آپارتمان نشینی ، این سنت به فراموشی سپرده شده است ، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور حمایت از روضه های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا ، کتیبه ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده است.

خرید رایگان کتیبه «این خانه عزادار حسین است» در پویش «هر خانه یک هیئت»

وی با بیان اینکه این پویش با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه ، یک هیئت» با همکاری سایت عقیق اجرا شده است، گفت: این کتیبه دارای تخفیف صد درصدی بوده و درخواست کنندگان هزینه ۱۱ هزار تومانی را به شرکت پست پرداخت کردند و این کتیبه برایشان ارسال شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از این پویش، افزود: عزاداران حسینی که موفق به خریداری این کتیبه شده اند می توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتک «این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه ، یک هیئت» شرکت کنند.

معممی‌مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کتیبه در سایت عقیق (aghighshop.ir) وجود ندارد و عزاداران حسینی در مرحله اول توانستند با مراجعه به این سایت ، کتیبه «این خانه عزادار حسین است» را خریداری کنند و در تلاش بر ای تامین اعتبار مرحله دوم هستیم.

آغاز مرحله دوم اعطای کتیبه «این خانه عزادار حسین است»

رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به‌ منظور حمایت از روضه‌های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده است، اظهار کرد: در مرحله اول تمامی این کتیبه‌ها تنها پس از چند ساعت از توزیع در سایت، توسط عزاداران حسینی خریداری شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه، یک هیئت» با همکاری سایت عقیق اجرا شده است، افزود: این کتیبه دارای تخفیف صددرصدی بوده و درخواست‌کنندگان هزینه ۱۱ هزار تومانی را به شرکت پست پرداخت کردند و این کتیبه برایشان ارسال شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از این پویش، تصریح کرد: عزاداران حسینی که موفق به دریافت این کتیبه شده‌اند، می‌توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتک «این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه، یک هیئت» شرکت کنند.

معممی‌مقدم خاطرنشان کرد: مرحله دوم ارائه این کتیبه‌ها در سایت عقیق (aghighshop.ir) آغاز شده است و عزاداران حسینی می‌توانند با مراجعه به این سایت ، کتیبه «این خانه عزادار حسین است» را تهیه کنند.

خرید رایگان کتیبه «این خانه عزادار حسین است» در پویش «هر خانه یک هیئت»