رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به الگوبرداری دیگر واحدهای دانشگاهی کشور از این واحد آموزش عالی در مورد خیرین گفت: دانشگاه کاشان در زمینه جذب خیرین دانشگاهی در کشور پیشتاز است.

به گزارش پایگاه خبری خیرینبه نقل از خبرگزاری مهر، عباس زراعت پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله نمازی با بیان اینکه تحریم‌ها برای جامعه دانشگاهی یک فرصت است، اظهار داشت: دانشگاه کاشان برای مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به خوبی با بخش صنعت ارتباط  گرفته است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های بی رحمانه آمریکا در بالاترین سطح قرار دارد، ابراز داشت: با وجود اینکه حتی مقالات پژوهشگران و محققان دانشگاهی هم تحریم شده است، جامعه دانشگاهی برای مقابله با این فشار حداکثری دشمنان الگویی برای دیگر بخش های کشور است.

۱۶۸۰ دانشجو در دانشگاه کاشان پذیرفته شده است

رئیس دانشگاه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید در این واحد دانشگاهی افزود: امسال بیش از یک هزار و ۶۸۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرفته شده است که از این بین ۹۵۶ دانشجو در مقطع کارشناسی، ۵۷۸ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۳۸ دانشجو در مقطع دکترای تخصصی هستند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه از محدود دانشگاه های ایران است که به همه دانشجویان خوابگاه داده است، اظهار داشت: فراهم آوردن امکانات رفاهی برای دانشجویان جز اولویت های مدیران این دانشگاه است.

دانشگاه کاشان در نظام رتبه بندی تایمز که معتبرترین نظام رتبه بندی جهان است

زراعت با اشاره به جایگاه دانشگاه کاشان در نظام رتبه بندی دانشگاه ها تصریح کرد: دانشگاه کاشان در نظام رتبه بندی تایمز که معتبرترین نظام رتبه بندی جهان است، رتبه اول را در بین دانشگاه های جامع کشور دارد.

وی افزود:این دانشگاه در بین دانشگاه های جوان رتبه اول و در بین دانشگاه های جهان اسلام برای چهارمین سال جز ۱۰ دانشگاه اول کشور است.

دانشگاه کاشان در مجموع از ۲۶ استان در تمام شاخص ها رتبه بالاتری دارد

رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه این دانشگاه در مجموع از ۲۶ استان در تمام شاخص ها رتبه بالاتری دارد، اظهار داشت: در امور فرهنگی هم این دانشگاه اقدامات موثری انجام داده است به نحوی که امسال بزرگترین کاروان اربعین استان ازاین دانشگاه راه اندازی شد.

وی با اشاره به توسعه کالبدی این دانشگاه ابراز داشت: همزمان با ایام دهه فجر، بزرگترین کتابخانه منطقه و آمفی تئاتر یک هزار نفره این دانشگاه و چندین طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی دیگر  افتتاح می شود.

  • منبع خبر : https://www.mehrnews.com/news/4738658/دانشگاه-کاشان-در-زمینه-جذب-خیرین-دانشگاهی-در-کشور-پیشتاز-است