معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: دوره های مجازی آموزش «تدبر و زندگی با قرآن کریم» برای مددجویان کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، حجت الاسلام علی جعفری با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت پروتک ‌های بهداشتی برای مقابله با این بیماری ، معاونت امور فرهنگی کمیته امداد دوره مجازی « آموزش تدبر و زندگی با قرآن کریم » را طراحی کرده و اجرا کرده است.

حجت الاسلام علی جعفری

وی با بیان اینکه جامعه هدف دوره مجازی آموزش و زندگی با قران کریم ، مددجویان و مربیان هستند ، افزود: این دوره در دو سطح عمومی و مربی پروری ، برای مددجویان و تزکیه و تعلیم برای مربیان طرح درک و فهم قرآن برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان جزئیات اجرای این طرح خاطرنشان کرد: صفحه رسمی این رویدار قرآنی به آدرس QURANETRATSCHOOL.IR در دسترس علاقمندان است و همچنین آموزش‌های مجازی از طریق پیام رسان « بله » نیز به صورت فایل های صوتی و تصویری در اختیار مخاطبان قرار دارد.

حجت الاسلام علی جعفری تاکید کرد: در پایان این دوره پس از انجام آزمون فراگیر ، به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره و به نفرات برتر جوایز ویژه اهدا می‌شود.

با ورود به این سایت با عبارت زیر روبرو میشوید

بهای شرکت در دوره ها و استفاده از این سایت ، انتقال مطالب آن به سایرین است.