رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی از همکاری موکب‌های اربعینی،مراکز نیکوکاری،هیات‌ها و گروه‌های جهادی در ایجاد ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید باجلان با اشاره به راه‌اندازی رزمایش ملی بخشش ایرانیان در سراسر کشور، با هدف حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا، گفت: در راستای اهداف این رزمایش و به منظور تحقق پویش همدلی، مواسات و کمک مومنانه، طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: چشم‌انداز این طرح، راه‌اندازی ۳۱۳ مرکز اطعام در ۳۱ استان کشور است و امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار، هیات‌های مذهبی، مساجد، موکب‌های اربعینی و مراکز نیکوکاری، ضمن جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی، بتوانیم در ماه مبارک رمضان در اطعام نیازمندان، در خورد نام و جایگاه والای صاحب امر (عج) عمل کنیم.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی خاطر کرد: به موازات طرح اطعام مهدوی و ارائه غذای گرم به نیازمندان، بسته‌های ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده که بین مستمندان توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی در طبخ و توزیع غذای گرم در طرح اطعام مهدوی، اضافه کرد: تمامی مراحل تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در این طرح، مطابق با پروتکل‌های وزارت بهداشت بوده و برخلاف سال‌های گذشته، اطعام به صورت جمعی نخواهیم داشت.

باجلان با دعوت از همه مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی برای پیوستن به این طرح خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان و طرح اطعام مهدوی، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری