سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی، سرکار خانم « مریم کارگر نجفی » را به عنوان مشاور امور بانوان کمیته امداد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، در حکم انتصاب مریم کارگر نجفی به عنوان مشاور امور بانوان کمیته امداد آمده است:

سرکار خانم مریم کارگر نجفی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین ، تخصص و تجربیات ارزنده ، به موجب این ابلاغ سرکار عالی را به مدت دو سال به عنوان مشاور امور بانوان در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

براین اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیات امنا، ضمن شناسایی و ساماندهی ظرفیتهای درون و برون سازمانی با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی ، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی ، قانون‌گرایی و انضباط اداری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بانوان مومن و متخصص و با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی بانوان گرامی ، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

سید مرتضی بختیاری