مرد کارگری که با وجود مشکلات معیشتی خود از آشنایی ضمانت کرده بود، بر حسب یک اعتماد نابجا روانه حبس شد،نیاز به کمک نیکوکاران دارد

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، «احمد- چ» مرد ۴۴ ساله‌ای است که سرپرستی یک خانواده ۵ نفره را برعهده دارد. این فرد درست در روزهایی از عمر خود که با مشکلات مالی ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کرد به پیشنهاد و بعد به التماس یکی از آشنایان دور خود نسبت به ضمانت او برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام می‌کند.

بر حسب همین ضمانت نسنجیده و بدون توجه به عملکرد مالی این دوست چند ساله وقتی در معامله‌ای فرد وام گیرنده متضرر شده و برای همیشه به خارج از کشور متواری می‌شود، وقتش می‌رسد تا احمدآقا طعم اعتماد نا به جای خود را بچشد.

علی‌رغم تلاش نیروهای انتظامی و همکاری قوای قضایی در پیدا کردن شخص متواری یا شناسایی اموالی از او اگرچه بخشی از اصل بدهی کسر شده اما احمدآقا بابت الباقی ۲۹ میلیون تومانی از اردیبهشت سال‌جاری در بند حضور دارد.

به گزارش ارایه شده از سوی گروه تحقیق ستاد دیه استان خوزستان همسر مددجو نیز در این روزها شریک درد و رنج مددجو نبوده و در این روزهای سخت زندگی و در شرایطی که فرزندان در غیاب نان‌آور خانه بیش از هر موعدی به حمایت و سرپرستی نیاز دارند دادخواست متارکه خود را مطرح نموده است.

نیکوکارانی که مایل به یاری این مددجو هستند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ بانک ملی ایران و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۲۲۵۶۵ بانک انصار به نام ستاد دیه استان خوزستان؛ واریز نمایند. روابط عمومی ستاد دیه کشور به شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۱۶۰۱۲ نیز پاسخگوی سوالات شما خیرین خواهد بود.

  • منبع خبر : http://www.ipro.ir/fa/news/2245/اعتماد-نابجا-مرد-عائله-مند-بهبهانی-را-روانه-حبس-کرد