احمد سعادت : شهدا و متوفیان هم می توانند حامی فرزندان یتیم و محسنین شوند . با اجرای طرح امواجی از بهشت ۱۲۰ خانواده شهید در استان به این طرح پیوستند

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: طرح امواجی از بهشت به منظور ساماندهی خیرات و مبرات مردمی ، بهره برداری از فضای آرامستان ها ، گلزار شهدا و شهدای استان برای کمک به ایتام و نیازمندان تدوین شده است.

وی افزود:توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی، سوق دادن هزینه های غیر ضروری و تشریفاتی به سمت حل مشکلات نیازمندان، ایجاد فرصت کار خیر و صدقات برای خیرین و خانواده های متوفی و شهدا و مراجعین آرامستان ها ، ارتباط دوسویه و مستمر بامشترکین برای اعتماد سازی و بهره گیری از تجربیات مناسب و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله اهداف برگزاریاین طرح است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد تصریح کرد: از زمان اجرای طرح امواجی از بهشت ۳۱۲ حامی از طریق این  طرح به نیابت از شهدا حامی شدند.

وی بیان کرد: تعمیق وحفظ اعتماد عمومی به منظور نظام مند کردن فعالیت ها و سرعت در ارتقاء شاخص ها و سطح زندگی عمومی نیازمندان پیشگیری از آسیب های اجتماعی از رویکردهای اجرای این طرح است.

سعادت گفت: درحال حاضر ۶۷۹۱ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد مازندران دارای حامی هستند.

شایان ذکر است: جلسه هم اندیشی طرح امواجی از بهشت با حضور معاونین و روسای ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان آرامستان بهشت رضا و اوقاف و امور خیریه استان با هدف حمایت از ایتام و فرزندان طرح محسنین در اداره کل کمیته امداد مازندران برگزار شد.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/171866/شهدا-و-متوفیان-هم-می-توانند-حامی-فرزندان-یتیم-ومحسنین-شوند