معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی برای اجرای رزمایش مومنانه طرح ضیافت همدلی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار تسنیم حجت الاسلام سید علی حسینی در همدان از اجرای طرح ضیافت همدلی در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی برای اجرای رزمایش مومنانه، برنامه ضیافت همدلی در همدان برگزار می‌شود.

 وی افزود: در این برنامه که به صورت سراسری از سوی سازمان اوقاف و امر خیریه کشور برگزار میشود قرار است در استان همدان به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بسته‌های غذایی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: در برنامه برای استان همدان تهیه ۲ هزاربسته معیشتی در نظر گرفته شده است که با توجه به منابع موجود و موقوفاتی که در استان وجود دارد در نظر داریم بیش از انچه برای استان در نظر گرفته شده است را محقق کنیم.

وی عنوان کرد: در این طرح در تلاشیم ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار بسته معیشتی که شامل ارزاق ضروری هستند را به قیمت هر بسته ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرده و در هرشهرستان مطابق با نیاز منطقه توزیع کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح ضیافت همدلی در استان همدان ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان است، ابراز کرد: در تلاشیم با مشارکت خیران و افزایش منابع مالی این طرح را در ابعاد گسترده‌تری اجرا کنیم.