از نامه هایتان که با خودکار یا مداد و روی هر نوع کاغد نوشته اید عکس بگیرید و برای صفحه ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت بفرستید تا به دست جهادگران برسانند

به گزارش پایگاه خبری خیرین ؛ ویروس کرونا بهانه ای شده برای تجلی جلوه های جدیدی از جهاد و ایثار و فداکاری و جانفشانی زنان و مردان ایران زمین . همه و همه پای جهاد سلامت آمده اند تا سلامتی مردمان ایران زمین محفوظ بماند . بسیاری از ما ایرانیان با دیدن صحنه های جانفشانی پزشکان و پرستاران ، اشک شوق ریخته ایم.
ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت برای تجلیل از جهادگران سلامت فراخوانی را با عنوان نامه نگاری برای جهادگران سلامت داده است.

قلم و کاغذی برداریم و گوشه ای بنشینیم و با پزشکان و پرستاران ، با تولید کنندگان تجهیزات پزشکی ، با خانم های جهادگر پشت چرخ های خیاطی ، با جوانان و نوجوانان متولی سمپاشی خیابان های شهرمان ، با گروه پرشمار خیرین سلامت و با همه آن هایی که پای کار جهاد سلامت آمده اند ، سخن بگوییم و از احساسات قلبی خود برای این جهادگران بنویسیم. همچنین از کودکان خود بخواهیم با هنر کودکانه خود طرحی بر کاغذ جاری کنند و نقاشی زیبایی در وصف جهادگران سلامت بکشند.

دوستان شما در ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت ، نامه ها ، دلنوشته ها و نقاشی های شما را به دست جهادگران سلامت میرسانند.

نامه ها را با مداد و خودکار و … روی هر نوع کاغد و مقوا و … که دوست دارید بنویسید و از آن ها عکس بگیرید و برای صفحه های مجازی ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت بفرستید .

شماره واتس اپ : ۰۹۲۲۴۷۸۴۹۲۷
آیدی اینستاگرام : @s.m.b.modafesalamat

تصویری از نامه ها ، نقاشی ها و فیلم های ارسالی برای جهادگران سلامت ؛ صفحه اینستاگرام ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت
تصویری از نامه ها ، نقاشی ها و فیلم های ارسالی برای جهادگران سلامت