بنیاد مستضعفان برای ۴۰۰۰ دستفروش پایتخت، هدیه‌ای یک میلیون تومانی درنظر گرفت و مبلغ ۴ میلیارد تومان را در اختیار شهرداری تهران قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، به دنبال توافقات صورت گرفته میان رئیس بنیاد مستضعفان ، مسئولان شهرداری تهران و شورای شهر ، این بنیاد برای ۴ هزار دستفروش که در این روزها به دلیل شیوع کرونا ، با مشکلات معیشتی مواجه شدند ، مبلغ ۴ میلیارد تومان را به عنوان عیدی تخصیص داد.

بر اساس این گزارش ، بنیاد مستضعفان برای هریک از این ۴ هزار نفر ، مبلغ یک میلیون تومان را تحویل شهرداری تهران داد تا طی امروز و فردا به آنها تحویل داده شود.

دستفروش هایی که این مبلغ را دریافت می کنند ، افرادی هستند که توسط شهرداری تهران شناسایی شده اند و جزو آن دسته از افرادی هستند ، که در شمول گروه های کم درآمد جامعه قرار دارند و شیوع کرونا در کشور ، معیشت آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، بر اساس اعلام شهرداری تهران ، این افراد در اقصی نقاط تهران شناسایی شده اند و مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی شهرداری پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است دستفروشان پارکینگ پروانه ، بساط گستران مناطق جنوب شهر و دستفروشان مناطق مختلف تهران در این لیست قرار دارند.