همزمان با سالروز ازدواج مقدس حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) فراخوان دعوت گروه های جهادی همکار با کمیته امداد برای تهیه جهیزیه ویژه مددجویان این نهاد اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی کمیته امداد، گروه های جهادی و تشکل‌های مردمی در ماموریت‌های مختلف از جمله اقدامات عمرانی، درمانی، اشتغال‌زایی، اهدای سبد کالا، احداث و تعمیر مسکن و … در کنار کمیته امداد به عنوان یاری‌گر محرومان نقش زیادی ایفا کرده‌اند.

در موضوع ازدواج و تهیه جهیزیه نیز گروه های جهادی با حضور پررنگ خود، تاکنون مقدمات ازدواج تعداد قابل توجهی از جوانان تحت حمایت امداد را فراهم کرده‌اند.

با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۱۹ هزار نوعروس از جامعه هدف کمیته امداد در صف دریافت جهیزیه هستند، گروه های جهادی همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با شعار «هر گروه جهادی، یک حلقه وصل» و با مشارکت تشکل‌های مردمی، درصدد هستند نسبت به تهیه جهیزیه ویژه مددجویان اقدام کنند.

براساس این طرح، هزینه تهیه هر جهیزیه ۱۰ میلیون تومان است که پنج میلیون تومان آن از سوی کمیته امداد و پنج میلیون تومان دیگر به همت گروه های جهادی، تشکل‌های مردمی و دانشجویی تامین خواهد شد.

آن دسته از گروه های جهادی و تشکل‌های مردمی سراسر کشور که آمادگی همکاری دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت jahadi.emdad.ir ثبت نام خود را انجام دهند.