رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت:یکی از مهمترین رویکردهای سازمان اوقاف گسترش فعالیت‌های دانش‌ بنیان است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از استان گلستان حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در دیدار با آیت الله نورمفیدی با اشاره به تلاشهای انجام شده برای احیای امور خیریه در سازمان اقاف، افزود: در چیدمان جدید سازمان، مرکزی به نام مرکز امور خیریه راه اندازی شده است. وی افزود گسترش فعالیت‌های دانش بنیان از مهمترین رویکرد های سازمان اوقاف است.

وی تصریح کرد: در این مرکز بخش‌های مختلفی از فعالیت‌های اجتماعی از قبیل فعالیت‌های درمانی و بهداشتی، کمک به ایتام و نیازمندان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی و غیره پیگیری می‌شود که ان شا الله در آینده اخبار خوبی در این حوزه‌ها به گوش مردم خواهد رسید.

دکتر خاموشی در ادامه با اشاره به انجام برخی فعالیت های عمرانی، علمی و پژوهشی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای سازمان، گسترش فعالیت‌های دانش بنیان است که به عنوان مثال می‌توان به موقوفه بزرگ البرز اشاره کرد که همه ساله با شناسایی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب نخبه به آنها جوایز و کمک‌های تحصیلی اعطا می‌کند.

رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه همچنین یادآور شد: دیدگاه جدید سازمان اوقاف از تصدی گری موقوفات به نظارت بر موقوفات و مدیریت آنها مبدل شده است.

وی اضافه کرد : از آنجا که استان گلستان دارای موقوفاتی با ظرفیت‌های بسیار خوبی است لذا در راستای انجام پرژه‌های عمرانی و دانش بنیان اوقاف، اقداماتی در حال بررسی است که پس از رسیدن به نتایج مطلوب اجرایی خواهند شد.

  • منبع خبر : https://www.oghaf.ir/news/view-330059.aspx