معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، از تشکیل مجمع ‌خیرین امنیت ساز در آینده ای نزدیک در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر، احمد ترحمی، صبح امروز در نشست هماهنگی به منظور تشکیل و فعال‌سازی مجمع خیرین امنیت ساز استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی بسترساز امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد:این مجمع حلقه گمشده فعالیت‌های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی است و این مجمع به زودی در استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: مردم رکن اصلی امنیت پایدار در جامعه هستند و حضور آنها در این حوزه خود تضمین کننده پایداری امنیت و موجب ارتقای سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.

ترحمی عنوان کرد: همه فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف نیازمند بستری از امنیت هستند و لازم است از ظرفیت خیرین سایر بخش‌ها نیز در تشکیل مجمع خیرین امنیت استان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه ماندگارترین وقف‌ها، وقف در حوزه امنیت است، بر ضرورت گسترش فرهنگ وقف در این حوزه از طریق رسانه‌های استان و تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد.

به گزارش مهر، در نشست هماهنگی تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز استان برنامه‌ها، اهداف و نحوه تشکیل این مجمع طبق ابلاغیه شورای امنیت کشور به استانداری‌ها، تشریح شد.