وی افزود : عباس خالصی، خیری که در ساخت مدرسه دکتر عباس خالصی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان مشارکت داشته است، عضو جامعه یاوری فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار مهر، سجاد جلال زاده نانگی معاون نوسازی مدارس هرمزگان صبح شنبه در آیین افتتاح مدرسه دکتر عباس خالصی ، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیربنای ۶۰۰ متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این مدرسه ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده، افزود: از این میزان، چهار میلیارد ریال را دکتر علاس خالصی از خیرین پایتخت نشین تامین کرده و ۹ میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات نوسازی پرداخت شد.

معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان عنوان کرد: مدرسه دکتر عباس خالصی شامل شش کلاس درس، سرایداری، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و دیوارکشی است.

وی افزود: عباس خالصی، خیری که در ساخت این مدرسه با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان مشارکت داشته است، عضو جامعه یاوری فرهنگی است.

دکتر « عباس خالصی »، خیر عضو جامعه یاوری فرهنگی نیز گفت: بزودی عملیات اجرایی ساخت کتابخانه این مدرسه را نیز شروع خواهم کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، عملیات اجرایی احداث هنرستان در شهرستان میناب را شروع خواهیم کرد.

خالصی پیش از این، یک مدرسه ۶ کلاسه را نیز در جزیره قشم احداث کرده است.

موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی سال ۶۲ با این هدف که هیچ کودکی به خاطر فقر مادی از تعلیم و تربیت باز نماند و فرصت‌های برابر برای دستیابی به تحصیل و دانش‌افزایی برای همه کودکان و نوجوانان وجود داشته باشد، تاسیس شد.

  • منبع خبر : mehrnews.com/news/4766804