نوبخت از خیرین مدرسه‌ساز کشور خواست تا نام مجتمع آموزشی که صبح امروز به نام وی در رشت کلنگش بر زمین زده‌شده بود به نام شهید خلبان محمدرضا رحمانی تغییر یابد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین ؛ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در واکنش به توییت کانال خبربان خواستار تغییر نام مدرسه‌ ای که صبح امروز به همت خیرین مدرسه‌ ساز به نام وی کلنگش در رشت به زمین خورد به نام شهید خلبان محمدرضا رحمانی

دکتر نوبخت درباره حضور امروز خود در مراسم کلنگ زنی یک مجتمع آموزشی در رشت صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

با تشکر و ادای احترام به جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به‌دلیل نقش بی‌بدیل‌شان در زمینه‌سازی تربیت شایسته نسل آینده، حضور اینجانب در مراسم امروز همچون مراسم‌های قبلی، صرفاً به‌دلیل ابراز ارادت و قدردانی از خیرین بود و نامگذاری مجتمع آموزشی در دست ساخت به نام این حقیر موضوعیتی ندارد.

پیگیری‌هایم برای تخصیص‌های بودجه مربوط به مدارس خیّرساز (۵۰ درصد خیرین و ۵۰ درصد دولت) وظیفه قانونی‌ام بوده و نیازی به قدردانی ندارد. از عزیزان خیّرِ مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش گیلان خواسته‌ام که این مجتمع را به نام خلبان شجاع ارتش شهید محمدرضا رحمانی یا یکی از مفاخر گیلان بنامند.

وی پس از انتشار این توییت با ارسال نامه‌ ای به شرح زیر خطاب به رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ ساز کشور از وی خواست تا نام این مدرسه به نام شهید خلبان شهید محمدرضا رحمانی یا یکی از مفاخر گیلان تغییر نام پیدا کند.

بسمه‌ تعالی
جناب آقای دکتر ناصر قفلی 
رئیس محترم جامعه خیرین مدرسه‌ ساز کشور
با سلام و احترام 
امروز در مراسم احداث  یک مجموعه فرهنگی و آموزشی در رشت شرکت کردم ، ضمن تشکر وافر از خیرین گران‌ قدر و قدرشناس برای این اقدام انسانی ، درخواست و پیشنهاد می‌شود در نام‌ گذاری این مجتمع از نام مبارک یکی از شهدای عزیز، برخوردار شوید.
اعتقاد دارم که این اقدام، نمادی از قدردانی خواهد بود. 
با تشکر مجدد ، نوبخت

توییت محمد باقر نوبخت درمورد تغییر نام مدرسه