مراکز نیکوکاری به‌صورت محله‌محور با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران،نیکوکاران،هیأت امنای مساجد، معتمدان محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند، گفت: تسریع در رسیدگی به امور فقرا و خدمات قابل ارائه به نیازمندان،بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله ها وتنوع بخشی به فعالیت‌ها از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.
وی افزود: ۷۳ این مرکز در سطح استان مرکزی طی ۶ ماهه سال جاری ۲۴ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان درآمد داشته که به نسبت مشابه سال قبل ۲۲۶ درصد رشد داشته است.
مدیر کل کمیته امداد استان اضافه کرد: مراکز نیکوکاری به‌صورت محله‌محور با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران،نیکوکاران،هیأت امنای مساجد، معتمدان محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.
وی در پایان گفت: این مراکز با ارائه خدمات در زمینه جهیزیه ،کمک معیشت،درمان،فرهنگی،مسکن واشتغال آماده بهره‌گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.

  • منبع خبر : http://news.emdad.ir/fa/newsagency/171391/مراکز-نیکوکاری-خط-مقدم-رسیدگی-به-فقرا-هستند