مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: رزمایش همدلی اوقاف استان تهران با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی از مقابل آستان شیخ صدوق(ره) در شهرری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور ؛ مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی مستقر در آستان شیخ صدوق (ره) ، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان همگام با همه دستگاه ها و نهادها ، در سازمان اوقاف و امور خیریه طرح ضیافت همدلی را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برای کمک به نیازمندان آغاز کرده ایم.

مجتبی عبداللهی تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش ، ۱۱۰ هزار بسته شامل مواد غذایی در کل کشور از محل موقوفات سازمان اوقاف بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود ، یادآور شد: رزمایش ضیافت همدلی تهران از آستان شیخ صدوق در شهرری با توزیع ۱۰ هزار بسته آغاز شد و مابقی نیز طی روزهای آینده بین خانواده های بی بضاعت در سرتاسر استان تهران توزیع می‌شود.

عبداللهی ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان بیان کرد و ابراز داشت: طرح رزمایش همدلی در مرحله دوم نیز با همین کیفیت اجرا خواهد شد و سعی می‌کنیم کمیت آن نیز به همین تعداد باشد.