متین پور در گفتگو با محمود آبادی ضمن قدردانی از حمایت و همراهی ایشان در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ضرورت هم‌ افزایی ائمه جمعه در این زمینه اشاره کرد .

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در بازدید دوره‌ای از دفتر این نهاد در منطقه برخوار با امام‌ جمعه دولت‌آباد و خیران برخواری دیدار و گفتگو و با حضور در منازل تعدادی از مددجویان ساکن در این منطقه بر روند ارائه خدمات به این نیازمندان نظارت کرد.
متین پور در گفتگو با امام‌ جمعه دولت‌ آباد ضمن قدردانی از حمایت و همراهی ایشان در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان با اشاره به‌ضرورت هم‌افزایی در این زمینه، گفت: ائمه جمعه و جماعات می‌توانند نقش بسیار مهمی در روند هم‌افزایی امکانات و ایجاد همدلی در میان فعالان امور خیریه داشته باشند.

وی بابیان اینکه سازوکار مراکز نیکوکاری کمیته امداد می‌تواند بستر مناسبی برای تحقق این هم‌افزایی باشد، گفت: این مراکز با تمرکز بر محلات و با محوریت معتمدان و ائمه جمعه و جماعات سازمان می‌یابند .

متین پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم کشاورزی در اقتصاد منطقه برخوار خاطرنشان ساخت: همکاری روحانیون و به‌ ویژه ائمه جمعه و جماعات می‌تواند به افزایش جمع‌آوری زکات و کمک مؤثر و بیشتر به نیازمندان منطقه منجر شود.

حجت‌ الاسلام، سید حسین محمود آبادی، امام‌جمعه شهر دولت‌آباد نیز در این دیدار با تشکر از خدمات ارائه‌ شده توسط کمیته امداد، گفت: ظرفیت موقوفات منطقه در صورت فراهم کردن شرایط و تفاهم با اداره اوقاف استان می‌تواند نقش مهمی برای کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد داشته باشد.

شایسته ذکر است در ادامه برنامه‌های مدیرکل کمیته امداد اصفهان در سفر به این منطقه از خیر گرانقدری که در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین و همچنین مناسبت‌های مختلف همکاری گسترده‌ای با این نهاد داشته است، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بخش پایانی سفر خود را به دیدار از تعدادی از خانوارهای تحت حمایت این نهاد در منطقه برخوار اختصاص داد و با حضور در منازل آن‌ها ضمن نظارت بر روند ارائه خدمات با مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها از نزدیک آشنا شد.

  • منبع خبر : http://news.emdad.ir/fa/newsagency/171485/ائمه-جمعه-نقش-مهمی-در-هم-افزایی-فعالان-عرصه-خیر-و-احسان-دارند